کاتالوگ درب اتوماتیک

3696

کاتالوگ درب اتوماتیک

کاتالوگ درب اتوماتیک

کاتالوگ درب اتوماتیک

راهنمای نصب و کاتالوگ درب اتوماتیک اطلاعات مهمی درباره نوع درب اتوماتیک و شرایط نصب و نگهداری آن ارایه می دهد. با مطالعه کاتالوگ درب اتوماتیک میتوان به اطلاعاتی همچون ولتاژ کاری اپراتور، حداکثر وزن دربی که اپراتور توان جابجایی آن را دارد، زاویه بازشو درب، حداکثر زاویه بازشو درب و حداقل و حداکثر دمایی که اوپراتور درب اتوماتیک توان کارکرد مطلوب در آن دما را دارد از جمله مواردی است که می توان با مطالعه کاتالوک درب اتوماتیک به دست آورد.

از جمله موارد مهم در کاتالوگ درب اتوماتیک اطلاعات با ارزشی است که در مورد نصب، راه اندازی و برنامه ریزی نوع حرکت و عملکرد درب اتوماتیک به ما میدهد.

اینکه چه جک یا اپراتور درب اتوماتیک می تواند بهترین گزینه برای نصب در ساختمان باشد، کاملا بستگی به نوع درب پارکینگ، وزن درب و شرایط ویژه آن دارد. گاهی برای یک درب دو لنگه، جک درب اتوماتیک با قدرت زیر 250کیلو گرم کافیست . اما گاهی یک جک یا موتور پر قدرت هیدرولیکی هم نمی تواند مناسب برخی از دربهای پارکینگ باشد.

کمپانی های زیادی در ایران و خارج از ایران در ساخت و عرضه درب اتوماتیک پارکینگ و کرکره برقی تبریز فعالیت می کنند. برندهای درب اتوماتیک پارکینگ باعث می شود تا دست خریدار برای انتخاب بهترین خرید با بودجه حداقلی باز باشد. مطمئنا در نظر گرفتن بودجه مناسب برای خرید درب اتوماتیک تبریز و یک انتخاب صحیح می تواند سالها آسایش را برای ساکنین یک ساختمان به ارمغان بیاورد.

کاتالوگ انواع درب اتوماتیک



گروه مهندسی هگتاب عرضه کننده انواع درب اتوماتیک تبریز

فروش و نصب درب اتوماتیک تبریز

مطلب قبلیدرب اتوماتیک سیماران SIMARAN
مطلب بعدیدوربین مداربسته هوشمند
درب اتوماتیک تبریز,دوربین مداربسته تبریز,کرکره برقی تبریز