درب اتوماتیک KEY AUTOMATION

4638

درب اتوماتیک KEY AUTOMATION

درب اتوماتیک کی اتومیشن / KEY AUTOMATION

درب اتوماتیک کی اتومیشن / KEY AUTOMATION یکی از برندهای معتبر ساخت کشور ایتالیا می باشد. شرکت KEY AUTOMATION  محصولات زیبا و متنوعی شامل انواع درب اتوماتیک تبریز پارکینگ، درب اتوماتیک کشویی، موتور کرکره برقی تبریز و راهبند را تولید می کند.

تمام جکهای تولیدی شرکت درب اتوماتیک کی اتومیشن / KEY AUTOMATION از نوع الکترومکانیک هستند که برخی از آنها در ایران عرضه میشوند.


کی اتومیشن key automation ps300

درب اتوماتیک KEY AUTOMATION مدل PS300

.
نوع جک: الکترومکانیکی / منبع تغذیه: 220 V
حداکثر قدرت هر لنگه: 350 کیلو گرم
مناسب درب هایی با حداکثر طول هر لنگه: 2.5 متر
کمترین دمای محیط: 20-/بیشترین دمای محیط: 55+
رتبه حفاظت: Ip44
قابلیت برق اضطراری(UPS): ندارد / قابلیت دو زمانه: دارد


جک کی اتومیشن key automation

درب اتوماتیک KEY AUTOMATION مدل STAR

.
نوع جک: الکترومکانیکی / منبع تغذیه: 24 V
حداکثرقدرت هر لنگه: 300 کیلو گرم
مناسب درب هایی با حداکثر طول هر لنگه: 2.5 متر
کمترین دمای محیط: 20- / بیشترین دمای محیط: 55+
رتبه حفاظت: Ip54
قابلیت برق اضطراری(UPS): دارد / قابلیت دو زمانه: دارد


درب اتوماتیک کی اتومیشن key automation

درب اتوماتیک KEY AUTOMATION مدل RAY

.
نوع جک: الکترومکانیکی / منبع تغذیه: 220 V
حداکثر قدرت هر لنگه: 400 کیلوگرم
مناسب درب هایی با حداکثر طول هر لنگه: 4 متر
کمترین دمای محیط: 20-/بیشترین دمای محیط: 55+
رتبه حفاظت: Ip44
قابلیت برق اضطراری(UPS): ندارد / قابلیت دو زمانه: دارد


درب اتوماتیک کی اتومیشن / KEY AUTOMATION مدل PS300

جک درب اتوماتیک ps 300 دارای حداکثرقدرت ۳۵۰ کیلوگرم برای درب هایی با حد اکثر طول ۲٫۵ متر می باشد. در زمان قطع برق ps 300  قابلیت باز و بسته کردن درب به صورت دستی هم امکان پذیر است. جک درب اتوماتیک استار ۳۰۰ ps از قطعات فلری و ساخته شده و مدار فرمان آن کاملاً به روز است. ps 300 قابلیت جلوگیری از وقوع حادثه و برخورد درب با وسایل نقلیه و افراد هنگام باز و بسته شدن درب را دارد. این محصول کاملاً بدون صدا بوده و رتبه ی محافظت آن IP44 است که مقاومت بالایی برای محافظت از جک در شرایط سخت آب و هوایی و نفوذ آب و گرد و غبار به موتور دارد.

متعلقات پک
لوازم موجود در داخل بسته بندی جک ps 300: دو عدد جک بازویی، یک عدد تابلو فرمان با باکس ، یک جفت چشم الکرونیک، براکت نصب جک ها ، ۲ عدد کلید خلاص کن و ۲ عدد ریموت و فلاشر و آنتن می باشد.

جک ها
کارکرد این جک ها به صورت الکترومکانیک و با مکانیزم حرکت پیستونی می باشد . بدنه ps 300 کاملاً از جنس استیل ضد زنگ است که باعث افزایش استحکام این جک و متمایز شدن آن نسبت به جک های مشابه می باشد. جک پارکینگی ps 300 یکی ار پر قدرتمند ترین ها در بین محصولات درب باز کن اتوماتیک پارکینگ key automation می باشد.

مدار فرمان
برد کنترل درب اتوماتیک KEY AUTOMATION از زمان ورود به ایران تا به حال با کلیه مدار های درب اتوماتیک تفاوت داشته و در مقابل نوسانات برق بسیار قوی بوده و هم قابلیت تنظیم سرعت ، شتاب وترمز در انتهای مسیر را دارا می باشد.این تابلو به صورت دیجیتال ساخت کمپانی key automation می باشد. این تابلوفرمان حرکت کاملاً هوشمند با تغییر سرعت و قدرت را می تواند به جک ها صادر نمایید. قابلیت اتصال به تجهیزات کنترلی از قبیل اکسس کنترل ، سیستم هوشمند ساختمان را داراست.

لوازم جانبی
چشم الکترونیک جک های key automation دارای ابعاد کوچک و همچنین طول عمر زیاد با برد ۱۰ متر در صورت نصب صحیح می باشد. ریموت آن درمدل ، ۲دکمه با برد بالا و قابلیت تک لنگه را هم دارا است. فلاشر آن ال ای دی نور خوب و مناسبی دارد.

جمع بندی
درب اتوماتیک KEY AUTOMATION مدل PS300 مناسب برای واحد های مسکونی تا ۴۰ واحد و همچنین مراکز صنعتی با درب های سنگین و مراکز تجاری با تردد بالا می باشد. نصب قفل برقی یکی از ملزومات مورد نیاز این جک هنگام نصب می باشد چون در برابر فشار مخالف ضعیف است. در صورت نصب صحیح و استفاده درست از این سیستم می توان به کارکرد بالای بدون خرابی اطمینان داشت.


درب اتوماتیک کی اتومیشن / KEY AUTOMATION مدل STAR

جک درب اتوماتیک star 200 دارای حداکثرقدرت ۳۰۰ کیلوگرم برای درب هایی با حد اکثر طول ۲٫۵ متر می باشد. در داخل پک درب اتوماتیک استار ۲۰۰ کی اتومیشن ۲ عدد کلید خلاص کن ۲ عدد جک بازویی ۲ عدد ریموت یک عدد تابلو فرمان با باکس و فلاشر و گیرنده همراه با دفترچه راهنمای نصب موجود می باشد. یکی از ویژگی های خوب این محصول این است که نه تنها در زمان قطع برق star 200 قابلیت عملکرد توسط باتری های پشتیبان را دارد بلکه به شما قابلیت باز و بسته کردن درب را به صورت دستی هم می دهد. جک درب اتوماتیک استار ۲۰۰ از قطعات فلری و ساخته شده و مدار فرمان آن کاملاً به روز است. استار۲۰۰ قابلیت جلوگیری از وقوع حادثه و برخورد درب با وسایل نقلیه و افراد هنگام باز و بسته شدن درب را دارد. این محصول کاملاً بدون صدا بوده و رتبه ی محافظت آن IP54 است که مقاومت بالایی برای محافظت از جک در شرایط سخت آب و هوایی و نفوذ آب و گرد و غبار به موتور دارد.

متعلقات پک
لوازم موجود در داخل بسته بندی جک STAR: دو عدد جک بازویی، یک عدد تابلو فرمان با باکس ، یک جفت چشم الکترونیک، براکت نصب جک ها ، ۲ عدد کلید خلاص کن و ۲ عدد ریموت و فلاشر.

جک ها
کارکرد این جک ها به صورت الکترومکانیک و با مکانیزم حرکت پیستونی می باشد . بدنه star 200 کاملاً از جنس استیل ضد زنگ است که باعث افزایش استحکام این جک و متمایز شدن آن نسبت به جک های مشابه می باشد. جک پارکینگی star 200 یکی شناخته شده ترین در بین محصولات درب باز کن اتوماتیک پارکینگ key automation می باشد. در نگاه اول شاید سبکی و ساده بودن آن باعث دلزدگی گردد ولی در عمل star 200یکی از پر دوام ترین و مناسبترین انتخاب برای درب های سبک می باشد.

مدار فرمان
برد کنترل درب اتوماتیک KEY AUTOMATION درحال حاضر دچار تغیر گردیده و به روز و دیجیتال شده است اکنون هم در مقابل نوسانات برق بسیار قوی بوده و هم قابلیت تنظیم سرعت ، شتاب وترمز در انتهای مسیر را دارا می باشد.این تابلو به صورت دیجیتال ساخت کمپانی key automation می باشد. این تابلوفرمان حرکت کاملاً هوشمند با تغییر سرعت و قدرت را می تواند به جک ها صادر نمایید. قابلیت اتصال به باطری پشتیبان جهت باز بسته کردن درب به هنگام نبود برق را داراست.

لوازم جانبی
چشم الکترونیک جک های key automation دارای مقاومت زیاد در برابر نوسانات برق و همچنین طول عمر زیاد با برد ۱۰ متر در صورت نصب صحیح می باشد. ریموت آن در مدل ، ۲دکمه با برد بالا و قابلیت مچ کردن تک لنگه درب را دارا است. فلاشر آن نور خوب و مناسبی دارد و با گذر زمان دچار تغییرات شده است .

جمع بندی
درب اتوماتیک KEY AUTOMATION مدل STAR مناسب برای واحد های مسکونی تا ۳۰ واحد و همچنین یک انتخاب برای درب های ویلا و خانه های تک واحدی می باشد. نصب قفل برقی یکی از ملزومات مورد نیاز این جک هنگام نصب می باشد چون در برابر فشار مخالف ضعیف است. در صورت نصب صحیح و استفاده درست از این سیستم می توان به کارکرد بالای بدون خرابی اطمینان داشت.


درب اتوماتیک کی اتومیشن / KEY AUTOMATION مدل RAY

جک درب اتوماتیک RAY دارای حداکثرقدرت ۴۰۰ کیلوگرم برای درب هایی با حد اکثر طول ۴ متر می باشد. درب اتوماتیک دارای چراغ های LED برای زیبایی و روشن کردن مسیر راننده در شب می باشد تا راننده در شب به راحتی از درب عبور کند. بدنه ی این محصول از آلومینیوم پوشیده شده و ضد UV است همچنین این محصول درب ها را کاملاً بدون صدا باز و بسته می کند. جک درب اتوماتیک Ray با استفاده از براکت های موجود در جلو وعقب جک به گونه ای طراحی شده است که قابلیت نصب بر روی تمام درب های دو لنگه را دارد. رتبه ی محافظت این محصول IP44 است که مقاومت بالایی برای محافظت از جک در شرایط سخت آب و هوایی و نفوذ آب و گرد و غبار به موتور دارد.

متعلقات پک
لوازم موجود در داخل بسته بندی جک RAY: دوعدد جک بازویی، یک عدد تابلو فرمان با باکس ، یک جفت چشم الکترونیک، براکت نصب جک ها ، ۲ عدد کلید خلاص کن و ۱ عدد ریموت و فلاشر و آنتن داخلی نصب شده بر روی فلاشر می باشد.

جک ها
کارکرد این جک ها به صورت الکترومکانیک و با مکانیزم حرکت ماردونی و دارای کاور محافظ می باشد . بدنهRAY کاملاً از جنس استیل ضد زنگ است که باعث افزایش استحکام این جک و متمایز شدن آن نسبت به جک های مشابه می باشد. جک پارکینگی RAY یکی ار زیباترین در بین محصولات درب باز کن اتوماتیک پارکینگ key automation می باشد.برروی بدنه این جک فلاشر ال ای دی تعبیه شده و در هنگام کارکرد درب نور آنها باعث عدم برخورد وسایل نقلیه با درب ها می شود.

مدار فرمان
برد کنترل درب اتوماتیک KEY AUTOMATION در مدل ray توسط یک دستگاه که در اختیار نصابان قرار دارد برنامه ریزی شده و قابل دستکاری توسط افراد متفرقه نمی باشد.این مدل از برد درب اتوماتیک در برابر نوسانات برق بسیار قوی بوده و هم قابلیت تنظیم سرعت ، شتاب وترمز در انتهای مسیر را دارا می باشد.این تابلو به صورت دیجیتال ساخت کمپانی key automation می باشد. این تابلوفرمان حرکت کاملاً هوشمند با تغییر سرعت و قدرت را می تواند به جک ها صادر نمایید. قابلیت اتصال به تجهیزات کنترلی از قبیل اکسس کنترل ، سیستم هوشمند ساختمان را داراست.

لوازم جانبی
چشم الکترونیک جک های key automation دارای مقاومت زیاد در برابر نوسانات برق و همچنین طول عمر زیاد با برد ۱۰ متر در صورت نصب صحیح می باشد. ریموت آن در مدل ، ۲دکمه با برد بالا و قابلیت مچ تک لنگه درب را دارا است. فلاشر آن ازنوع ال ای دی نور خوب و مناسبی دارد.

جمع بندی
درب اتوماتیک KEY AUTOMATION مدل RAY مناسب برای واحد های مسکونی تا ۶۰ واحد و همچنین مراکز صنعتی با درب های سنگین و مراکز تجاری با تردد بالا می باشد. نصب قفل برقی یکی از ملزومات مورد نیاز این جک هنگام نصب می باشد چون در برابر فشار مخالف ضعیف است. در صورت نصب صحیح و استفاده درست از این سیستم می توان به کارکرد بالای بدون خرابی اطمینان داشت.

وبسایت www.keyautomation.it


گروه مهندسی هگتاب عرضه کننده انواع درب اتوماتیک تبریز

فروش و نصب درب اتوماتیک تبریز

مطلب قبلیدرب اتوماتیک کامه CAME
مطلب بعدیدرب اتوماتیک یوتاب UTAB
درب اتوماتیک تبریز,دوربین مداربسته تبریز,کرکره برقی تبریز