دوربین مداربسته بولت

3616

دوربین مداربسته بولت

دوربین مداربسته بولت تبریز دوربین مداربسته بولت (بیرونی)

اصطلاح بولت (Bullet) به معنای گلوله یا لوله است. دوربین های بولت دوربین هایی با بدنه معمولا استوانه ای شکل و عموما فلزی هستند.

کاربرد دوربین مداربسته بولت

دوربین های بولت معمولا کاربردی بیرونی دارند. با توجه به ضد آب بودن بدنه (IP66 بودن) این دوربین ها و شکل خاصشان این دوربین های برای محیطهای بیرونی یا شرایط سخت آب و هوایی مناسب هستند.
این دوربین ها در کیفیت های متفاوتی به صورت شبکه و آنالوگ ساخته می شوند و از نظر کیفیت تصویر محدودیتی ندارند. توجه داشته باشید که ضد آب بودن دوربین بولت به معنای امکان غوطه ور کردن آن در آب نیست. (برای اطلاعات بیشتر به مقاله IP66 مراجعه کنید.)

دید در شب دوربین مداربسته بولت

دوربین های بولت عموما دارای دید در شب IR هستند. ای دوربین های معمولا دید در شبی با برد نسبتا بالا دارند. برد دید در شب این دوربین ها به تعداد و نوع LEDهای تعبیه شده بر روی دوربین وابسته است. توجه داشته باشید که برد دید در شب نوشته شده در کاتالوگ دوربین ها به بالاترین برد پرتاب نور دوربین اشاره دارد و الزاما مشخص کننده برد مفید دید در شب دوربین نیست.

زاویه دید این نوع دوربین مداربسته

دوربین مداربسته تبریز نوع بولت از نظر نوع لنز به دو دسته لنز ثابت (Fixed lens) و لنز وریفوکال (Varifocal Lens) تقسیم می شوند. دوربین های بولت با لنز ثابت معمولا با لنز 3.6(~70 درجه)، 6(50 درجه) یا 12(25 درجه) میلیمتر ساخته می شوند و دوربین های بولت وریفوکال معمولا لنز 3-9(~35 تا 80 درجه) میلیمتر یا 2.8-12 (~25 تا 85 درجه) میلیمتر دارند.

گروه مهندسی هگتاب در اینستاگرام


گروه فنی و مهندسی هگتاب

فروش و نصب و پشتیبانی انواع دوربین مداربسته تبریز

مطلب قبلیدوربین مداربسته تبریز
مطلب بعدیدوربین مداربسته تحت شبکه
درب اتوماتیک تبریز,دوربین مداربسته تبریز,کرکره برقی تبریز