درب اتوماتیک شیشه ای

6265

درب اتوماتیک شیشه ای در تبریز

درب اتوماتیک شیشه ای

درجه بالایی از آسایش که با استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای تأمین می شود، نه تنها شما را قادر می سازد که محل عبور وسیع و باز و گشوده ای داشته باشید بلکه همچنین تضمین می نماید که درب ها همیشه به طور قابل اطمینانی بسته می باشند و درب هایی که به طور اتوماتیک و به راحتی و بدون نیاز به کوچک ترین تماسی باز می شوند زندگی روزمره ما را مقداری آسان تر می سازند و همچنین بسته شدن اتوماتیک درب ها بدون هیچ زحمت نیز احساس رفاه و امنیت را ایجاد می کنند.

ARENA


سیستم تک ریل دارای مقطع ریل قابل تعویض

لاستیک مقطع ریل جهت کاهش صدا

چهار چرخ باربر و دو چرخ تعادل بر روی هر لنگه

دارای دو عدد چشمی Bea مدل Zen و یک عدد سنسور میانی Bea

مجهز به موتور دانکر آلمان و کورماکس ترکیه مطابق با درخواست مشتری

دارای هجده ماه گارانتی بی قید و شرط و ده سال پشتیبانی

VENUS


سیستم ماژولار (هفت تکه) با مقطع ریل قابل تعویض

لاستیک مقطع ریل جهت کاهش صدا

چهار چرخ باربر و دو چرخ تعادل بر روی هر لنگه

دارای یک عدد چشمی Bea مدل Zen و یک عدد چشمی دوکاره Zen Safe

مجهز به موتور دانکر آلمان و کورماکس ترکیه مطابق با درخواست مشتری

دارای هجده ماه گارانتی بی قید و شرط و ده سال پشتیبانی

درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ

این نوع از دربهای اتوماتیک به سبب سادگی، قابلیت انطباق بالا با فضاهای مختلف و همچنین قیمت مناسب از رایج ترین نوع دربهای اتوماتیک می باشد که خود شامل دونوع یک سو بازشو (تک لنگه) و دو سو بازشو (دولنگه) بوده و با توجه به نوع درخواست و ابعاد فضای مورد نظر قابل انتخاب و اجرا می باشد.

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

در این نوع از دربها لنگه های متحرک بصورت تلسکوپی بر روی هم جمع می شوند. به همین دلیل در مکان هایی که محدودیت فضا داریم و یا بیشترین مقدار بازشو مورد نیاز است مورد استفاده قرار می گیرند. دربهای تلسکوپی شیشه ای شامل دو نوع یک طرف بازشو و دو طرف بازشو می باشد. در نوع یک طرف بازشو میتوان از چند لنگه متحرک استفاده کرد.

درب اتوماتیک شیشه ای نیم گرد

این نوع از درب های کشویی علاوه بر افزایش مقدار باز شو به دلیل زیبایی در طراحی ، دارای جلوه ی خاصی در دکوراسیون داخلی و خارجی می باشند.
برخی از ویژگیهای این نوع از دربها:
_زیبایی در طراحی و دکوراسیون_افزایش مقدار بازشو نسبت به عرض کل_طراحی و اجرا به صورت نیم گرد و تمام گرد

درب اتوماتیک شیشه ای کنج نشین

نوع خاصی از درب های کشویی است که به دلیل طراحی مثلثی شکل جهت ورودی ها و یا نماهای خاص قابل استفاده بوده و بیشتر جنبه دکوراتیو دارد. سیستم ماژولار رکورد جهت درب های مثلثی نیز قابلیت طراحی و اجرا را دارا بوده و از کیفیت و قدرت بالایی برخوردار می باشد.

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی (اسلایدی) به واسطه اثر خلاقیت و جذابیت خود برای خود وجه تمایز قائل می شوند. درب های اتوماتیک اسلایدی از عهده تمامی نیازمندی های وابسته به معماری ساختمان بر می آید نه تنها در خصوص سایز و طراحی بلکه هم چنین در جاهایی که طرز کار و کارایی اهمیت دارد . سیستم اتوماتیک به فراخور مدل به همراه دامنه وسیعی از حق انتخاب ( اختیارات سفارش ) می باشد برای مثال: بخش کنترل وایرلس که امکان فعال کردن چندین درب را ایجاد می کند.و یا کلید که جهت برنامه ریزی تنظیمات منحصر به فرد و وابسته به کالا مورد استفاده قرار می گیرد. و یا پوشش امنیتی که ترکیب شده با سیستم حساس درب به جهت اینکه از هر برخورد و تماس با لت های درب اتوماتیک کشویی جلوگیری کند. و نیز بخش محرکه که مناسب می باشد برای موتوری کردن لت های ساخته شده از استیل، چوب یا مواد ترکیبی پروفیل های مختلف آلومینیومی امکان طراحی کردن مستقلی از قسمت پنجره بالایی در را ایجاد می کند.

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی برای محل های عبور تنگ و کم عرض

درب کشویی که تنها به کناره سمت چپ یا فقط به کناره سمت راست باز می شود، بیشترین آسایش را به طور شایان تقدیر و بدون نیاز به کوچکترین تماسی حتی برای فضاهای خالی کم را ارائه می کند.

درب های اتوماتیک شیشه ای کشویی برای کاربرد های فراگیر

دو لت که برای باز شدن درب به صورت کشویی به دو سمت مخالف هم حرکت می کنند یک جریان عبور بهینه ای تضمین می کند حتی در حالت هایی که تردد بالا ( نا محدود ) داریم. سیستم حس گری که در داخل محفظه پشتیبانی سیستم به طور کاملأ ایمن نصب و محافظت شده است حرکت های عبور و مروری افراد را ردیابی می کند.


درب اتوماتیک در تبریز (فروش و نصب)

درب اتوماتيک شیشه ای تبريز

بررسی اجمالی
درب اتوماتیک شیشه ای
مطلب قبلیدرب اتوماتیک پارکینگ
مطلب بعدیراهبند تبریز
درب اتوماتیک تبریز,دوربین مداربسته تبریز,کرکره برقی تبریز
%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d8%a7%d8%aa%d9%88%d9%85%d8%a7%d8%aa%db%8c%da%a9-%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%a7%db%8cمرتبط به درب اتوماتیک شیشه ای

یک دیدگاه

Comments are closed.