دوربین مداربسته گردان

3551

دوربین مداربسته گردان / اسپید دام / PTZ

دوربین مداربسته گردان - تبریز

دوربین مداربسته گردان / اسپید دام / PTZ

دوربین مداربسته گردان را با نام های متفاوتی میشناسند بعضی از این نامها عبارتند از PTZ، Speed Dome و … این دوربین ها دارای قابلیت گردش در جهات مختلف و زوم کردن در یک زاویه خاص هستند. این دوربین های معمولا دارای یک بدنه کروی شکل و یک پایه با توجه به شرایط نصب هستند.

کاربرد دوربین مداربسته گردان

معمولا در مورد کاربرد دوربین های اسپید دام اشتباهات صورت می گیرد. این دوربین ها برای پوشش امنیتی در تمامی جهات به هیچ عنوان مناسب نیستند. چراکه تنها یک جهت را در هر لحظه پوشش می دهند.
کاربرد اصلی دوبین های دام برای نظارت محیطهای وسیع مانند سوله ها یا محوطه های بزرگ است.

استفاده از این دوربین ها به دو صورت انجام می گیرد

  1. یا به یک اپراتور نیاز دارد که توسط ابزار مخصوصی (جوی استیک/دسته کنترل) میتواند دوربین را به سمت هر نقطه ای بچرخاند و روی سوژه زوم کند.
  2.  نقاط مورد نظر (preset) از قبل به حافظه دستگاه سپرده شود تا دستگاه به صورت برنامه پذیر و زمان بندی شده محل هایی مشخص را به شما نشان دهد. به مجموعه ای از Preset ها که با ترتیب و زمانی مشخص یکی پس از دگیری اجرا می شوند یک Sequence گفته می شود. این Sequence در واقع همان برنامه حرکت دوربین خواهد بود.

دید در شب دوربین مداربسته گردان

دوربین های مداربسته گردان گاهی با قابلیت دید در شب IR ساخته می شوند. توجه داشته باشید که برد این دید در شب معمولا در سطح برد دید دوربین نیست و برای گرفتن تصویر مناسب در محیطهای بزرگ باید نور محیطی را افزایش دهید.

زاویه دید دوربین مداربسته گردان

با توجه به دارا بودن قابلیت زوم مکانیکی، این دوربین ها میتوانند زاویه دیدی متغییر داشته باشند. زاویه دید این دوربین ها را معمولا تنها با توجه به میزان بزرگ نمایی آنها نشان می دهند و برای اطلاع از نوع لنز متغییر نصب شده بر روی دوربین باید به کاتالوگ تخصصی دوربین مراجعه کرد.


گروه مهندسی هگتاب

فروش و نصب و پشتیبانی انواع دوربین مداربسته تبریز

مطلب قبلیدوربین مداربسته دام
مطلب بعدیابزار مورد نیاز جهت نصب کرکره برقی
درب اتوماتیک تبریز,دوربین مداربسته تبریز,کرکره برقی تبریز