درب اتوماتیک فک FAAC

2869

درب اتوماتیک فک FAAC

درب اتوماتیک فک / FAAC

درب اتوماتیک فک FAAC یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین تولیدکنندگان جک پارکینگی در جهان می باشد که محصولات خود را به کشورهای مختلفی از جمله ایران صادر می نماید. مقر این شرکت در ایتالیا می باشد و تمامی محصولات این شرکت نیز در ایتالیا تولید وبسته بندی می شوند. درب اتوماتیک فک FAAC ازدوام بالایی برخوردار است و در شرایط آب و هوایی سخت  مقاوم و قابل استفاده می باشد.
شرکت فک تولید کننده طیف وسیعی از اپراتورهای درب اتوماتیک از جمله اپراتورهای جک پارکینگی، درب اتوماتیک کشویی، درب اتوماتیک شیشه ای، موتور کرکره برقی تبربز و راهبند میباشد که در ادامه به معرفی جکهای الکترومکانیکی که در بازار ایران عرضه میشوند میپردازیم.

جکهای الکترومکانیکی پارکینگی فک


درب اتوماتیک فک faac 412

درب اتوماتیک فک FAAC مدل 412

.
الکترومکانیک
ولتاژ کاری: 220 ولت
مناسب برای درب های دو لنگه با عرض حداکثر دولنگه 3 متر
مناسب برای درب های تک لنگه با عرض حداکثر هر لنگه 1.8 متر
مدارفرمان کاملا هوشمند
بدون نیاز به نصب قفل برقی


درب اتوماتیک فک faac 413

درب اتوماتیک فک FAAC مدل 413

.
الکترومکانیک
ولتاژ کاری: دو مدل 24 ولت و 220 ولت
مناسب برای درب های دو لنگه با عرض حداکثر دولنگه 2.5 متر
مناسب برای درب های تک لنگه با عرض حداکثر هر لنگه 1.8 متر
مدارفرمان کاملا هوشمند
بدون نیاز به نصب قفل برقی


درب اتوماتیک فک faac 415

درب اتوماتیک فک FAAC مدل 415 

.
الکترومکانیک (24 ولت و 220 ولت)
ولتاژ کاری: دو مدل 24 ولت و 220 ولت
مناسب برای درب های دو لنگه با عرض حداکثر 3 متردر مدل 415
مناسب برای درب های دو لنگه با عرض حداکثر 4 متر در مدل 415L
مدارفرمان کاملا هوشمند
بدون نیاز به نصب قفل برقی


درب اتوماتیک فک faac

درب اتوماتیک فک FAAC مدل S418

.
الکترومکانیک
ولتاژ کاری: 24 ولت
مناسب برای درب های دو لنگه با عرض حداکثر 2.7 متر
مناسب برای درب های تک لنگه با عرض حداکثر هر لنگه 2.3 متر
مدارفرمان کاملا هوشمند
بدون نیاز به نصب قفل برقی


محتویات جعبه درب اتوماتیک فک FAAC

پک کامل درب اتوماتیک فک شامل بازوها، دو عدد ریموت کنترل، مرکز فرمان، چشم الکترونیک، چراغ های هشدار دهنده و قطعات نصب می باشد. این جک پس از نصب شدن بر روی درب از طریق بازوها و با تبدیل نیروی الکتریکی به مکانیکی یا هیدرولیکی توانایی جابجا کردن درب را پیدا می کند و بوسیله ی ریموت می توان فرمان بازو بسته شدن درب را صادر نمود. درواقع با فشردن هر یک از دکمه های موجود بر روی ریموت کنترل، دستوری به مرکز فرمان ارسال می شود و مرکز فرمان نیز دستور باز یا بسته شدن درب را اجرا می نماید. در این حالت چراغ های هشدار دهنده شروع به چشمک زدن می نمایند و در صورتی که در زمان بسته شدن درب مانعی مابین درب ها باشد چشم الکترونیک موجود بر روی درب، مانع را تشخیص می دهد و درب دوباره باز می شود.

مدار فرمان درب اتوماتیک فک FAAC

عملکرد درب اتوماتیک فک FAAC اغلب توسط بردهای مدل 455 کنترل می شود. برد 455  به صورت پیش فرض بر روی درب بازکن های مدل های 412 ، 402 و 400 و همچنین جک های بازویی جنیوس قرار دارد.
برد 455 مرکز کنترل کامل و کم نقصی است که فناوری دیجیتالی دارد و به خوبی و آسانی برنامه می گیرد، سادگی برنامه دهی به برد کنترل 452 فک آن را به طور محسوسی ار برد کنترل برندهای دیگر متمایز می سازد.
از لحاظ ورودی ها و خروجی های تعبیه شده برد 455 فک کامل است و کمبودی از نظر قابلیت نصب قفل برقی، سیستم های کنترل دسترسی و یا روشن نمودن پارکینگ یا محوطه با باز شدن درب و همچنین قابلیت باز شدن درب توسط آیفون ندارد.
مدار برد رسیور ریموت ها به صورت یک کیت کوچک مجزا به صورت پین کشویی روی برد کنترل نصب می شود و در صورت نیاز به تغییر برد رسیور با رسیورهای ایرانی موجود در بازار با کد 433 به سادگی این امر محقق می شود.
این برد مختص جک هایی با موتور 220 ولت می باشد و قابلیت دو سرعته بودن را دارد اما همین برد با تنظیماتی به صورت تک سرعته نیز قابل استفاده است هرچند که قابلیت دو سرعته بودن بسیار مطلوب است ولیکن در مواردی نیاز به استفاده از حالت تک سرعته ضروری است.
لازم به ذکر است در قیاس با شرکت های دیگر تولید کننده سیستم های درب اتوماتیک تبریز شرکت فک FAAC پویاتر و به شکل مهندسی طراحی های خود را پیش می برد و بنابر این همگام با آخرین یافته های الکترونیکی طراحی ها بهینه تر می شوند تا در نتیجه آسایش بیشتری برای نصب کننده های سیستم و همچنین کاربران ایجاد شود.
جک های اتوماتیک پارکینگی فک از رنج قیمتی بالایی برخودار می باشند. دلیل این قیمت بالا استفاده از مواد مرغوب، ساختار پیشرفته الکترونیکی و مکانیکی و همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش بلند مدت و مناسب می باشد.

وبسایت: www.faacusa.com


گروه مهندسی هگتاب عرضه کننده انواع درب اتوماتیک تبریز

فروش و نصب درب اتوماتیک تبریز

مطلب قبلیدرب اتوماتیک بتا BETA
مطلب بعدیجک BFT phobos BT
درب اتوماتیک تبریز,دوربین مداربسته تبریز,کرکره برقی تبریز