درب اتوماتیک تیتان TITAN

2923

درب اتوماتیک تیتان TITAN درب اتوماتیک بتا تیتان TITAN

 

شرکت بتا صنعت ایلیا در سال 1380 در راستای طراحی و تولید بردهای الکترونیکی با رویکرد بومی سازی سیستم های آیفون و آنتن آغاز به کار نمود و این فعالیت تا سال 1384 به طور گسترده ادامه یافت. پس از آن به منظور مطابقت با نیازهای جدید، خصوصاً درب بازکن های اتوماتیک پارکینگی، سیستم های کنترل تردد و ریموت کنترل، مجموعه فنی و تخصصی خود را توسعه داد.

درب اتوماتیک تیتان mpc titan 400/600 محصول کمپانی ایتالیایی تیتان میباشد که شرکت بتا آن را وارد و با دو نوع مدار فرمان عرضه میکند. این جک بصورت پیستونی عمل می کند. برخلاف ظاهر بسیار کلیشه ای آن می توان تجربه صنعتی کاری ،مهندستان ایتالیایی را به وضوح دریافت . این جکها که مناسب درب اتوماتیک تبریز دولنگه می باشد، بسیار بی سرو صدا کار می کنند.

درب بازکن بازویی mpc titan 400/600

ولتاژ کاری220 V – 50 HZ
جریان مصرفی1.8 A
توان مصرفی 280 W
حداکثر وزن هر لنگه 350 Kg
حداکثر کشش 2800 N
حداکثر طول هر لنگه 3 / 4 m
حداکثر کورس عملکرد 400 / 600 mm
برنامه ریزی مدار کنترل به صورت تمام دیجیتال
تشخیص مانع و حرکت درب به صورت معکوس
امکان برنامه ­ریزی دقیق زمان عملکرد بازویی بوسیله مرکز کنترل

طول میله ماردون درب اتوماتیک تیتان TITAN  در دو مدل 600 میلی متر (60سانتی متر) و 400 میلی متر(40 سانتی متر) باعث می شود که جک TITAN با نهایت قدرت درب های تک لنگه  و دولنگه را باز و بسته کند بدون اینکه فشار زیادی به موتور و گیربکس وارد شود.

با توجه به طول بلند شفت درب اتوماتیک تیتان TITAN ، این جک به راحتی به نیروهای مخالف غلبه کرده و هنگامی که درب بسته است با تمام فشار درب را بسته نگه می دارد این خاصیت باعث اطمینان خاطر مصرف کننده از بابت باز نشدن درب در برابر فشار مخالف است بنابراین نیاز به هزینه اضافی برای نصب قفل نیست، در مواردی که امنیت بالاتر مورد نظر باشد سیستم الکترونیک تیتان قابلیت فرمان دهی به قفل برقی را هم دارد.

شرکت بتا این جک را با مدار فرمان ساخت خود که یکی از بهترین مدارهای موجود در ایران میباشد عرضه میکند. این مدار فرمان همانی است که قبلا در جکهای BSI هم استفاده شده است. از دیگر اقلام درون جعبه میتوان به ارايه 5 عدد ریموت کنترل اشاره کرد

کاتالوگ بتا mpc titan

کاتالوگ بتا titan mpc با مدار فرمان BT1

کاتالوگ بتا titan mpc با مدار فرمان AC منو فارسی

گروه مهندسی هگتاب عرضه کننده انواع درب اتوماتیک تبریز

فروش و نصب درب اتوماتیک در تبریز

مطلب قبلیدرب اتوماتیک تابا TABA
مطلب بعدیدرب اتوماتیک راجر ROGER
درب اتوماتیک تبریز,دوربین مداربسته تبریز,کرکره برقی تبریز