درب اتوماتیک کالیپسو V2 CALYPSO

2764

درب اتوماتیک کالیپسو V2 CALYPSO

درب اتوماتیک وی تو کالیپسو / V2 CALYPSO

درب اتوماتیک کالیپسو V2 CALYPSO یکی از معتبرترین شرکت های تولید کننده درب اتوماتیک در دنیا می باشد. این محصول ساخت کشور ایتالیا بوده و دارای خواستگاه زیادی در ایران می باشد. شرکت وی تو همچنین تولید کننده انواع درب اتوماتیک کشویی و موتور کرکره برقی و راهبند نیز هست.
درب اتوماتیک کالیپسو V2 CALYPSO  یک جک پارکینگی دو لنگه با برند ایتالیایی و طراحی این کشور است که از قابل اعتماد ترین و یکی از پر فروش ترین جک های برقی پارکینگی در بازار می باشد، برد CITY1 جک وی تو کالیپسو از قابلیت های زیادی برخوردار است و از منوی دیجیتال و بسیار دقیق که حتی قابلیت تنظیم جک برحسب نیم ثانیه را دارد نیز بهره می برد.
این جکها در کورس 40 و 50 سانتیمتر عرضه شده که تنها تفاوت این دو جک همین کورس کارکرد می باشد و باعث می شود جک وی تو کالیپسو 500 را که با شفت 50 سانتیمتر است بتوان روی دربهایی به عرض بالای 2.5 متر در هر لنگه نصب نمود.اما به طور عمومی جک وی تو کالیپسو 400 فروش فراگیر و قیمت مناسبتری دارد و از لحاظ موتوری تفاوتی با مدل کالیپسو 500 ندارد.

درب اتوماتیک کالیپسو V2 CALYPSO 400

حداکثرعرض هر لنگه 2/5 متر
حداکثر وزن هر لنگه 400 کیلوگرم
قدرت 200 وات
نوع درب بازکن 2 لنگه
نوع موتور الکتروموتور
ولتاژ کار موتور 230 ولت
وزن هر بازو 6/5 کیلوگرم
حداکثر بازشدن هر بازو 400 میلیمتر
مناسب برای آپارتمان های حداکثر تا 25 واحد تردد

درب اتوماتیک کالیپسو V2 CALYPSO 500

حداکثرعرض هر لنگه 3 متر
حداکثر وزن هر لنگه 500 کیلوگرم
قدرت 200 وات
نوع درب بازکن 2 لنگه
نوع موتور الکتروموتور
ولتاژ کار موتور 230 ولت
وزن هر بازو 7 کیلوگرم
حداکثر بازشدن هر بازو 500 میلیمتر
مناسب برایآپارتمان های حداکثر تا 25 واحد تردد

لوازم جانبی درب اتوماتیک کالیپسو V2 CALYPSO

2عدد بازو ، مدارفرمان، یک جفت چشم، فلاشر، 2عددریموت، رسیور، آنتن، پلیت و یراق آلات
چشم الکترونیکی و فلاشر زیباست و در یک نگاه می توان تفاوتش را با سایر برندها دریافت
نور فلاشر به مقداریست که شما از فاصله 30 متری به راحتی متوجه آن خواهید شد. اگر شما می خواهید از ریموت فابریک استفاده کنید ، برای تقویت آنتن دهی آن یک آنتن درون پک کالیپسو قرار دارد که برد ریموت را حداقل دو برابر خواهد کرد.
ریموتها از پلاستیک سخت ساخته شده و ظاهری 4 گوش دارد. در نوع های 2 دوکمه و 4 دکمه به بازار عرضه شده که معمولا در پکهای کالیپسو مدل دو دکمه آن موجود می باشد.

v2 calypso city

مدارفرمان درب اتوماتیک کالیپسو V2 CALYPSO

در سری جدید جک پارکینگی کالیپسو وی تو ، این سیستم به مدار فرمان جدید و پر قدرت CITY1-EVO مجهز شده که مدار ارتقاع یافته مدل CITY1 می باشد. به طور کلی تفاوت اصلی ورژن قبلی و جدید این مدار در این است که ، تنظیمات و برنامه های مدار فرمان قبلی در سری جدید طبقه بندی و ساده شده و نصابها برای برنامه دهی به تابلو فرمان جک کالیپسو کار ساده تری را دارند. دیگر مورد اضافه شده به این مدار فرمان ورودی USBاست ، تا بتوان به راحتی تابلو فرمان را بروز کرد.

مدارفرمان پیشرفته CITY1 EVO  از نوع دیجیتال
دارای خروجی قفل برقی
امکان بررسی تعداد سیکل اجرا و ثبت یک میزان برای زمان سرویس
امکان شروع آهسته و بسته شدن نرم (دوسرعته)
ده مرحله برای شناسایی مانع
یادگیری خودکار برای طول مسیر
این مدار کلیه نیاز شما را از یک دربازکن برقی برآورده میکند

استفاده از مدار فرمانی که حجم زیادی از امکانات را فراهم آورده، جک پارکینگی کالیپسو V2 را در این مقوله به محصولی بی رقیب تبدیل کرده است. همچنین توان بالای این جک که می تواند درب های بلند با وزن سنگین را جابجا کند ویژگی دیگر این محصول به شمار می آید. درب اتوماتیک تبریز کالیپسو نیاز چندانی به سرویس نگهداری ندارد تا از این جهت هم جای هیچ نگرانی را برای کاربر باقی نگذارد
در مجموع جک درب برقی V2 مدل کالیپسو یکی از درب بازکن هایی است که نسبت به قیمتش از امکانات بسیار خوبی برخوردار است ولی باتوجه به اینکه انواع تقلبی آن نیز در بازار موجود است باید در خرید آن محتاط بود. در مجموع اگر کالیپسو اصلی نصب گردد با توجه به قیمت مناسب از امکانات خوبی برخوردار است .

وبسایت www.v2elettronica.com


گروه مهندسی هگتاب عرضه کننده انواع درب اتوماتیک تبریز

فروش و نصب درب اتوماتیک تبریز

مطلب قبلیجک Faraz P
مطلب بعدیدرب اتوماتیک نایس NICE
درب اتوماتیک تبریز,دوربین مداربسته تبریز,کرکره برقی تبریز