درب اتوماتیک زومر SOMMER

2660

درب اتوماتیک زومر SOMMER

درب اتوماتیک زومر / SOMMER

درب اتوماتیک زومر SOMMER از شرکتهای معتبر و با برند مطرح در زمینه تولید درب بازکن های اتوماتیک می باشد که از سال ۱۹۸۰ در کشور آلمان ایجاد گردید. از خصوصیات بارز محصولات این شرکت سادگی در طراحی و فراهم نمودن نصب و سرویس آسان و دارای امنیت مناسب و تنوع محصولات می باشد.

درب اتوماتیک زومر SOMMER پیشرو در تولید درب اتوماتیک تبریز ، کرکره برقی ، درب پارکینگی با حدود 20 سال سابقه با فلسفه “کیفیت ساخته شده در آلمان” در عرصه تولید محصولات درب اتوماتیک فعالیت می کند. در مورد محصولات  زومر آلمان این نکته قابل ذکر است که محصولات درب اتوماتیک ، کرکره برقی ، درب پارکینگی زومر آلمان تنها دستگاهی است که در خود کشور آلمان تولید می شود و هیچگونه مشابه تقلبی ندارد.

محصولات sommer

  • جک درب لولایی:   twist 200E , twist 200 EL , twist 350 , twist XL 500
  • جک دنده شانه ای مخصوص درب ریلی:   SM40 , SG1
  • جک زیر سقفی مخصوص درب سکشنال:   Marathon SL , Aperto , dou vision
  • راهبند:   Barrer 6010 A , 6010

تضمین اصل بودن محصولات زومر آلمان شماره سریال و تاریخ تولید آنها می باشد. محصولات درب اتوماتیک زومر آلمان دارای دو سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است محصولات زومر آلمان توانایی بازو بسته شدن تا روزی 800 بار در روز را دارد. از مزایای دیگر محصولات درب اتوماتیک ، کرکره برقی تبریز ، درب پارکینگی زومر آلمان استفاده از برق 22.5 ولت آن است در پیشگیری از برق گرفتگی بسیار موثر است.

درب اتوماتیک زومر در انواع مختلف جک بازویی ، جک ریلی ، درب سکشنال ، موتور توبولار ، راهبند ، موتور ساید ، جک زیرسقفی و انواع متنوع دیگر با قدرتهای مختلف تولید گردیده است. از سال ۲۰۰۲ نمایندگی رسمی زومر در ایران به فعالیت می پردازد.

وبسایت sommer


گروه مهندسی هگتاب در لینکدین عرضه کننده انواع درب اتوماتیک تبریز

فروش و نصب درب اتوماتیک در تبریز

مطلب قبلیدرب اتوماتیک راجر ROGER
مطلب بعدیدرب اتوماتیک لایف LIFE
درب اتوماتیک تبریز,دوربین مداربسته تبریز,کرکره برقی تبریز