برندهای درب اتوماتیک پارکینگ

4573

برندهای درب اتوماتیک پارکینگ

برندهای درب اتوماتیک پارکینگ

درب اتوماتیک به درب هایی گفته میشود که به صورت هوشمند باز و بسته می شوند. درب اتوماتیک یا بعبارتی جک پارکینگی به دو صورت مورد استفاده قرار می گیرند: استفاده از ریموت کنترل و یا استفاده از انواع حسگرها. درب های جک دار (هیدرولیکی، پنوماتیک و گیربکسی) که در دسته درب اتوماتیک قرار دارد، با بهره گیری از سیستم هیدرولیکی و الکترومکانیکی، با استفاده از یک ریموت دستی ویا کلید شستی در مواقع لازم باز و بسته می شوند. از این درب ها برای سهولت تردد و امنیت در پارکینگ ها استفاده می شود. درب های کشویی شیشه ای، از حسگری استفاده می کنند که با تشخیص حرکت در مقابل درب، به طور اتوماتیک باز می شوند، این درب ها در مکان هایی مانند بیمارستان ها، فروشگاه ها، بانک ها و… کاربرد دارند.

اینکه چه جک یا اپراتور درب اتوماتیک می تواند بهترین گزینه برای نصب در ساختمان باشد، کاملا بستگی به نوع درب پارکینگ، وزن درب و شرایط ویژه ان دارد. گاهی برای یک درب دو لنگه، جک درب اتوماتیک با قدرت زیر 250کیلو گرم کافیست . اما گاهی یک جک یا موتور پر قدرت هیدرولیکی هم نمی تواند مناسب برخی از دربهای پارکینگ باشد.

کمپانی های زیادی در ایران و خارج از ایران در ساخت و عرضه درب اتوماتیک پارکینگ فعالیت می کنند. برند های درب اتوماتیک تبریز باعث می شود تا دست خریدار برای انتخاب بهترین خرید با بودجه حداقلی باز باشد. مطمئنا در نظر گرفتن بودجه مناسب برای خرید درب اتوماتیک و یک انتخاب صحیح می تواند سالها آسایش را برای ساکنین یک ساختمان به ارمغان بیاورد.

انواع درب اتوماتیک پارکینگ

در ادامه به معرفی برند های درب اتوماتیک پارکینگ موجود در بازار ایران می پردازیم

.

گروه مهندسی هگتاب در اینستاگرام عرضه کننده انواع درب اتوماتیک در تبریز

فروش و نصب درب اتوماتیک در تبریز

مطلب قبلیجک CUCCI
مطلب بعدیجک BENINCA
درب اتوماتیک تبریز,دوربین مداربسته تبریز,کرکره برقی تبریز