درب اتوماتیک لایف LIFE

2711

درب اتوماتیک لایف LIFE درب اتوماتیک لایف / LIFE

LIFE برندی ایتالیایی میباشد که در ساخت جکهای پارکینگی دو لنگه محصولات بسیار متنوعی را عرضه می نماید. یکی از خصوصیات متفاوتی که محصولات درب اتوماتیک لایف با سایر شرکتها دارد،  قدرت بسیار بالای آن است که در مقایسه با سایر محصولات مشابه به اختلاف آن پی میبریم.  اما نکته قابل توجه در مورد درب اتوماتیک لایف، ماردونی بودن تمام محصولات جک پارکینگی دولنگه این شرکت است که هم زیبایی خاصی دارد و هم به نسبت سایر جکهای متداول بازار درر زیر باد و باران مقاومت بیشتری دارد.

درب اتوماتیک لایف LIFE در چندین مدل به بازار عرضه شده که  قدرت و کورس مدلها با هم متفاوت می باشند. از این بین 4 مدل از سری OPTIMO وارد بازار ایران میشود که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

درب اتوماتیک لایف LIFE مدل: OPTIMO SKY LINE

درب اتوماتیک لایف LIFE مدل: OPTIMO OP2 – 24 UNI با ولتاژ کاری 24 ولت

درب اتوماتیک لایف LIFE مدل: OPTIMO OP3 UNI

درب اتوماتیک لایف LIFE مدل: OPTIMO OP5 UNI

مدل های اوپتیمو، سیستم های خطی الکترومکانیکی با حرکات سریع و یا آهسته هستند. این مدل در بالاترین سطح تولید و طراحی بوده و با استاندارد های بازار طراحی و ساخته شده است. نامگذاری اپتیمو به خاطر رمزگذار اپتیکال، یونیت کنترل الکترونیکی و لیمیت سوییچ بوده است. رمزگذار عملکرد اپراتور را تحت کنترل دارد و بلافاصله هر مانعی را که در محیط عمل آن باشد تشخیص می دهد.

یونیت کنترل الکترونیک، اطلاعات کسب شده را پردازش می کند. برای افزایش امنیت، اوپتیمو به سوییچ های محدودگر مجهز شده است که بتواند سیگنال های دقیق تری را ارسال نماید. مکانیزم خلاص کردن کاملا در برابر عوامل نفوذی مثل آب و … محافظت شده است. از آنجا که استفاده از مکانیزم خلاص کردن کم رخ می دهد، این سیستم طوری طراحی شده است که به سرعت و راحتی در دسترس باشد.

لایف اوپتیما یونی life optima
به ترتیب از راست OP5 – OP3 – OP2

درب اتوماتیک لایف LIFE مدل: OPTIMO OP2 – 24 UNI

با قدرت دو لنگه تا 500 کیلوگرم و عرض دولنگه 5 متر

موتور الکترومکانیکی 24 ولت مجهز به گیربکس مقاوم در برابر فشار از بیرون و برگشت ناپذیر
درب اتوماتیک لایف OPTIMO OP2 – 24 UNI با ولتاژ کاری 24 ولت کار می کند
درب اتوماتیک لایف اوپتیمو یونی 2 قادر است درب هایی تا وزن هرلنگه 250 کیلوگرم و به عرض هرلنگه 2.3 متر را به حرکت در آورد. این محصول می تواند در دمایی بین 20- و 70+ درجه سانتی گراد به خوبی عمل کند. جک یونی 24، در زمان 15 ثانیه، 90 درجه، درب را حرکت می دهد.
این محصول با یک جفت چشمی الکترونیک، ریموت کنترل، فلاشر، برد و جعبه فرمان عرضه می شود.


درب اتوماتیک لایف LIFE مدل: OPTIMO SKY LINE

با قدرت دو لنگه تا 700 کیلوگرم و عرض دولنگه 6 متر

موتور الکترومکانیکی 220 ولت مجهز به گیربکس مقاوم در برابر فشار از بیرون و برگشت ناپذیر
درب اتوماتیک لایف اوپتیمو اسکای لاین قادر است درب هایی با وزن هرلنگه 350 کیلوگرم و به عرض هرلنگه 3 متر را به حرکت در آورد. این محصول می تواند در دمایی بین 20- و 70+ درجه سانتی گراد به خوبی عمل کند. جک اپتیمو اسکای لاین، در زمان 19ثانیه، 90درجه، درب را حرکت می دهد.
این محصول با یک جفت چشمی الکترونیک، ریموت کنترل، فلاشر، برد و جعبه فرمان عرضه می شود.


درب اتوماتیک لایف LIFE مدل: OPTIMO OP3 UNI

با قدرت دو لنگه تا 700 کیلوگرم و عرض دولنگه 6 متر

موتور الکترومکانیکی 220 ولت مجهز به گیربکس مقاوم در برابر فشار از بیرون و برگشت ناپذیر
درب اتوماتیک لایف یونی 3 قادر است درب هایی با وزن هرلنگه  350 کیلو گرم و عرض هرلنگه 3 متررا به حرکت در آورد. درب اتوماتیک لایف مدل اپتیو یونی 3 جک پرقدرتی است با ظاهر زیبا و متفاوت سالهاست که در بازار جهان و ایران کار شده و محبوبیت زیادی دارد.
درب اتوماتیک لایف مدل اپتیمو یونی 3 یکی از پرمصرف ترین جکهای بازار است که بر خلاف کمپانی های دیگر به ظاهر جکهایش بسیار بها داده و ارزانترین سیستمهایش را با ظاهر بسیار شیک به بازار عرضه می کند.
بهترین مکانها برای نصب: سیستم درب اتوماتیک لایف اپتیمو یونی 3 را می توان برای اماکن مسکونی ، تجاری و صنعتی با خیال راحت استفاده نمود . ولی قبل از انتخاب به مانند انتخاب هر سیستم اتوماتیک دیگری به مشخصات فنی هگتاب رجوع کنید تا وزن و اندازه درب مطابق قدرت جک باشد.


درب اتوماتیک لایف LIFE مدل: OPTIMO OP5 UNI

با قدرت دولنگه تا  900 کیلوگرم و عرض دولنگه 9 متر و نیروی 2000N

موتور الکترومکانیکی 220 ولت مجهز به گیربکس مقاوم در برابر فشار از بیرون و برگشت ناپذیر
درب اتوماتیک لایف یونی 5 جک بسیار پرقدرتی است که درب هایی با وزن هرلنگه  450 کیلو گرم و عرض هرلنگه 5 متررا به حرکت در آورد. این محصول می تواند در دمایی بین 20- و 70+ درجه سانتی گراد به خوبی عمل کند. جک یونی 5، در زمان 28 ثانیه، 90 درجه، درب را حرکت می دهد.
بهترین مکانها برای نصب: سیستم درب اتوماتیک لایف اپتیمو یونی 5 معمولا در دربهای تک لنگه و بلند استفاده می شود.


جکهای اپتیمو با ظاهر یکدست و زیبا را می توان نقطه عطف این سیستم دانست ، اما این نقطه قوت به ظاهر خلاصه نشده و با بررسی قطعات داخلی نیز به این نتیجه می رسیم که مهندسینن شرکت لایف ایتالیا بسیار هوشمندانه بهترین کیفیت را در ساخت موتور و قطعات داخلی به کار برده اند.

موتور گیربکسی اوپتیمو به یک کابل برق و کابل علامت دهی (هردو به طول یک متر) مجهز شده است تا ارتباط الکتریکی ساده تر و سریع تر انجام گیرد. به علاوه یک سیستم کابلی داخلی برای تسهیل محافظت و نگهداری نیز وجود دارد. وجود براکت های محکم، ماژولی و هوشمند، کار را برای هر نوع نصبی ساده می کند.

مدار فرمان درب اتوماتیک لایف از رنگ طوسی یکدست مطابق جکها و سایر متعلقات استفاده کرده و برد هوشمندی که نه می توان آن را آنالوگ دانست و نه کامل دیجیتال در داخلل این جعبه کار شده است.

از لحاظ کارایی تابلو فرمان جک لایف را می توان یکی از کاملترین ها دانست که تمامی امکاناتی را که یک سیستم درب اتوماتیک دو لنگه نیاز دارد را دارا می باشد. برنامه دهی به این سیستم کار سختی نیست اما حتما می بایست آموزشهای لازم را دیده باشیم.

شرکت لایف برای تمامی محصولات خود در ایران 18 ماه گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش در نظر گرفته است. این شرکت در محل نصب هیچ گونه خدماتی ارائه نمی دهد و در صورت خرابی محصول می بایست برای گارانتی جنس را برای شرکت واردکننده ارسال نمود.

وبسایت LIFE


گروه مهندسی هگتاب عرضه کننده انواع درب اتوماتیک تبریز

فروش و نصب درب اتوماتیک در تبریز

مطلب قبلیدرب اتوماتیک زومر SOMMER
مطلب بعدیدرب اتوماتیک جنیوس GENIUS
درب اتوماتیک تبریز,دوربین مداربسته تبریز,کرکره برقی تبریز