درب اتوماتیک فادینی FADINI

2357

درب اتوماتیک فادینی FADINI

درب اتوماتیک فادینی / FADINI

کمپانی فادینی یکی از اصلی ترین تولید کنندگان پیشرو در سیستم های اتوماتیک گیت ورود و خروج در دنیا می باشد که در بسیاری از کشورهای جهان نمایندگی دارد. این کارخانه به طور تخصصی در رابطه با توسعه، طراحی، تولید و تجارت سیستم های کنترل دسترسی، با کاربرد های صنعتی، تجاری و مسکونی، فعالیت می کند.
شرکت فادینی فقط از سیستم های هیدرولیکی برای تولیدات خود استفاده می کند. این شرکت، با توجه به تجربیات به دست آمده در این زمینه، درب اتوماتیک هیدرولیک به روز، قابل اعتماد و مفیدی ارائه می نماید.

شرکت فادینی با هدف کنترل و تمرکز بر تمام عملکرد های درخواست شده، یکی از اولین شرکت هایی است که از ریز پردازنده ها استفاده نموده و امروزه به سطوح بالایی در ظرفیت تولید و نوآوری تکنولوژی رسیده است.

هیچکدام از جکهای فادینی الکترومکانیک نمیباشند و همگی از نوع هیدرولیک هستند که همین علت باعث شده گرانتر بوده و مناسب استفاده در شرایط نیمه سنگین هستند.

در ادامه به معرفی چند مدل معروف و متداول درب اتوماتیک  فادینی هیدرولیک در بازا ایران می پردازیم.


درب اتوماتیک fadini nuppi

درب اتوماتیک فادینی FADINI – مدل NUPPI 66

نوع جک: هیدرولیکی / ولتاژ 220 ولت / وزن هر لنگه 350 کیلوگرم / عرض هر لنگه 2 متر
این درب اتوماتیک با عملکردی ساده و کاربردی، بنا به درخواست و نیاز بازار طراحی شده است و با یک کیت مونتاژ عرضه می شود که تمام دسترسی های مورد نیاز را پوشش می دهد.
.


درب اتوماتیک fadini hindi 800

درب اتوماتیک فادینی FADINI – مدل HINDI 880

نوع جک: هیدرولیکی / ولتاژ 220 ولت / وزن هر لنگه 400 کیلوگرم / عرض هرلنگه 3  متر
با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و طراحی کامپکت، پیستون هیدرولیک این درب اتوماتیک، بسیار ایمن، مطمئن، هوشمند و مقاوم در برابر شرایط بد آب و هوایی طراحی شده است. این محصول چند منظوره در طیف وسیعی از انواع در دسترس بوده و راه حلی ایده آل را برای کاربر ضمانت می کند.


درب اتوماتیک fadini hindi sprint

درب اتوماتیک فادینی FADINI – مدل HINDI 880 sprint

نوع جک: هیدرولیکی / ولتاژ 220 ولت / وزن هر لنگه 400 کیلوگرم / عرض هر لنگه 2.5 متر
این اپراتور هیدرولیک با تنظیمات کامل، سوپاپ های آزاد کردن اضطراری و ساختمان آلومینیومی بسیار مستحکم، معرفی می گردد. این مدل با یک کیت کامل مونتاژ که شامل تمام ابزار های مورد نیاز می باشد، ارائه می شود. نصب آن بسیار ساده بوده و برای مناطق مسکونی و تجاری مناسب است.


سیستم هیدرولیک فادینی

نحوه ی عملکرد این نوع سیستم بر خلاف سیستم الکترومکانیکی به صورت فشار بر روغن است. به این صورت که نیرویی فراوان به روغن وارد می شود و طی چند مرحله این فشار وارده باعث به حرکت در آمدن پیستون ها و در نهایت درب ها می شود.مزیت این نوع درب ها نسبت به درب های الکترومکانیکی که به صورت گیربکسی و به کمک چرخ دنده ها کارمی کنند، در این است که، استهلاک بسیار کمی دارند و البته قدرت زیادی هم تولید می کنند. همچنین دوام و کیفیت عمکردی آن ها مزیت دیگر آن ها به شمار می آید. فروش و نصب درب اتوماتیک تبریز با بهترین قیمت.
درب اتوماتیک فادینی FADINI به مانند سایر جک های اتوماتیک هیدرولیکی تردد نا محدودی دارد. از این جهت که این جک ها برای بالا بردی ظرفیت تردد طراحی و ساخته می شوند، محصولاتی گران هستند و استفاده ی آن ها در ساختمان های زیر 15 واحد چندان مقرون و به صرفه نیست.

وبسایت www.fadini.net


گروه مهندسی هگتاب عرضه کننده انواع درب اتوماتیک تبریز

فروش و نصب درب اتوماتیک تبریز

مطلب قبلیدرب اتوماتیک جی آر GR
مطلب بعدیدرب اتوماتیک سوماتک SUMATECK
درب اتوماتیک تبریز,دوربین مداربسته تبریز,کرکره برقی تبریز