دوربین مداربسته تبریز

19868

دوربین مداربسته تبریز
دوربین مداربسته تبریز

دوربین مداربسته تبریز

گروه فنی و مهندسی هگتاب با دريافت نمايندگی و عقد قرارداد با شرکت ها و توليد کنندگان معتبر انواع دوربين مداربسته در زمينه دوربينهاي مداربسته بولت، دام (سقفی)، باکس، گردان، AHD ، IP و دستگاه های ضبط تصاوير نسبت به تامين قطعات اصل با قيمت بسيار مناسب و کيفيت بالا تلاش مي کند و با کادر بسيار مجرب اقدام به نصب و راه اندازی و پشتيبانی انواع پروژه های دوربین مداربسته تبریز و استان آذربايجان شرقی می نمايد.

اهداف استفاده از دوربین مداربسته

حفاظت، حراست و ايمنی
کنترل، مديريت و نظارت
آموزش و تحقيقات

کاربرد دوربین مداربسته

از سامانه دوربين مداربسته برای حفاظت، نظارت و کنترل اماکن مهم، اماکن پرتردد و اماکن پرخطر استفاده می شود. فروشگاه‌ها، فرودگاه‌ها، ايستگاه‌های مترو و راه‌آهن، بيمارستان‌ها و مدارس از اماکنی هستند که به اين سيستم‌ها مجهز شده‌اند.
کارکرد ديگر سامانه‌های مداربسته، کارکرد نظارتی است. امروزه مديران زيادی بوسيله اين سيستم‌ها بر کار نيروهای خود نظارت دارند.
همچنين کنترل ترافيک شهرها نيز بر اساس اين کارکرد سيستم‌های مداربسته استوار است.

انتخاب دوربين مداربسته مناسب

يکی از بخش های مهم در انتخاب يک سيستم دوربین مداربسته ، انتخاب درست نوع دوربين مداربسته می باشد، در اين مطلب انواع دوربين ها و کاربرد هر يک را بيان می کنيم.


دوربین مداربسته تبریز بولت

دوربین مداربسته تبریز بولت

دوربین مداربسته بولت متداولترین نوع دوربین در استفاده و نصب می باشد
دوربین مداربسته بولت برای محيط های خارجی طراحی شده اند. قاب ضد آب اين دوربين ها را قادر مي سازد تا در محيط هاي بيروني و با شرايط جوی بد به راحتی کار کنند.
همچنين همه اين دوربين ها قابليت ديد در شب ( بااستفاده از مادون قرمز) دارند و می توانند در شرايط نوری بسيار تاريک به راحتی تصوير برداری کنند.

بیشتر درباره دوربین مداربسته بولت


دوربین مداربسته تبریز باکس

دوربین مداربسته تبریز باکس یا صنعتی

اين نوع دوربین مداربسته تبریز را می توان خاص ترين نوع دوربين مداربسته دانست. که ممکن است در تمامي شرايط محيطي ولی در حالت هاي خاص استفاده مي شود. يکي از ويژگي هاي مهم دوربین مداربسته باکس توابع پردازش تصويري است که در طراحي آن ها لحاظ شده است. در مکان ها و شرايطي که نياز به قابليت هاي خاص از قبيل BLC , HLC, WDR, ATR , ATW و … می باشد بيشتر سراغ دوربين های صنعتی می رويم.
عموما دوربين های صنعتی کامپکت نيستند یعنی کاور، لنز و پايه آن بسته به محل نصب و کاربری، توسط طراح جداگانه انتخاب می شود و اين انعطاف پذيری به واسطه مصارف محدود آن نسبت به ساير دوربين های ديگر می باشد اگر چه همين امر قيمت اين دوربين ها را بالاتر می برد.

بیشتر درباره دوربین مداربسته باکس


دوربین مداربسته تبریز دام

دوربین مداربسته تبریز دام

کاربرد اصلی اين دوربين مداربسته در محيط های داخلی و اداری می باشد.اکثر اين دوربين ها لنز هايي wide با فاصله کانوني کوچک دارند و بخوبی می توانند وقتی در گوشه ای از اتاق نصب شوند ، تمام فضای اتاق را تحت پوشش قرار دهند.
دوربین مداربسته دام بيشتر مواقع بر روی سقف نصب می شوند .

بیشتر درباره دوربین مداربسته دام


دوربین مداربسته تبریز گردان

دوربین مداربسته تبریز اسپيد دام

در واقع می توان گفت دوربین مداربسته گردان کامل ترين نوع دوربين مداربسته رنگی است که دستگاه کنترلر و کيبورد خاص خود را دارد، همچنین گردان است و لنز زوم دارد و می تواند شدت نور را تنظيم کند. دور و نزديک شدن تصاوير را در آن می توان کنترل نمود روی سقف نصب می شود و تمامی برنامه ريزی ها و فرامين لازم از طريق کيبورد کوچک و خاص آن قابل اعمال است دوربين را برنامه ريزی کرد تا در هر شرايط زمانی مختلف مسير و يا نقاط خاصی را تصوير برداری کند.

بیشتر درباره دوربین مداربسته گردان


دوربین مداربسته تبریز تحت شبکه

دوربین مداربسته تبریز تحت شبکه

دوربین مداربسته تبریز تحت شبکه که معمولاً با عنوان دوربين هاي IP نيز معرفی مي شوند را می توان متشکل از يک دوربين و يک کامپيوتر که با هم ترکيب شده اند توصيف کرد.
بخش های اصلی يک دوربين تحت شبکه شامل يک لنز ، يک سنسور تصوير ، يک يا چند پردازشگر و يک حافظه مي باشد. از پردازشگرها برای پردازش تصوير ، فشرده سازی (برای ذخيره تصاوير) ، آناليز ويديويی تصاوير و قابليت های تحت شبکه استفاده می شود.
از حافظه برای ذخيره سازی Firmware دوربين های تحت شبکه و همچنين برای ضبط تصاوير در خود دوربين و بدون نياز به ابزار دخيره سازی پشتيبان استفاده می شود. هگتاب عرضه کننده انواع دوربین مداربسته در تبریز

بیشتر درباره دوربین مداربسته تحت شبکه


گروه مهندسی هگتاب عرضه کننده انواع دوربین مداربسته تبریز

دوربین مداربسته تبريز

بررسی اجمالی
دوربین مداربسته تبریز
مطلب قبلیدرب اتوماتیک تبریز هگتاب
مطلب بعدیدوربین مداربسته بولت
درب اتوماتیک تبریز,دوربین مداربسته تبریز,کرکره برقی تبریز
%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b3%d8%aa%d9%87-%d8%aa%d8%a8%d8%b1%db%8c%d8%b2مرتبط به دوربین مداربسته تبریز

یک دیدگاه

Comments are closed.