تیغه گالوانیزه کرکره برقی

3519

تیغه گالوانیزه کرکره برقی

تیغه گالوانیزه کرکره برقی

تیغه گالوانیزه کرکره برقی

تیغه گالوانیزه کرکره برقی نوعی تیغه کرکره است که به روش خم کردن ورق گالوانیزه توسط دستگاه مخصوص نورد تولید می شود. برای اینکه تیغه کرکره حالت خود را حفظ کند در فضای خالی بین دو تیغه از فوم پلی اورتان استفاده می شود. این فوم که توسط دستگاه در داخل تیغه تزریق می شود علاوه بر اینکه استحکام تیغه را بالا می برد عایق صدا و حرارت نیز می باشد.

شکل و رنگ بندی تیغه گالوانیزه کرکره برقی

شکل تیغه گالوانیزه کرکره برقی به شکل محدب دو جداره میباشد و امکان رنگ بندی این تیغه کرکره فراهم می باشد و معمولا از رنگ های سفید و کرم استفاده می شود که با نوارهای رنگی ترکیب شده و زیبایی خاصی به آن می دهد.

سایزهای موجود در عرض تیغه کرکره متفاوت می باشد که بیشتر در 3 سایز 60 ، 80 و 100 تولید میشود. متداولترین سایز تیغه کرکره 80 میلی متر میباشد که علاوه بر زیبایی به خوبی از عهده محافظت از درب بر می آید و حرکت روانی دارد.
سایز 60 میلی متری برای پوشش پنجره مناسب است و سایز 100 میلیمتری مخصوص دربهای بسیار عریض است.

انواع تیغه کرکره برقی گالوانیزه

ویژگی تیغه گالوانیزه کرکره برقی

تیغه گالوانیزه کرکره برقی در برابر ضربه و وزش باد و هم چنین نور آفتاب و گرما و سرما از استحکام مناسبی برخوردار است.
از دیگر ویژگی های این نوع تیغه کرکره در مقایسه با سایر کرکره های رول آپ می توان به سنگینی آن و کیفیت رنگ الکترو استاتیک و هم چنین ضربه پذیری بالا به دلیل فوم داخل ان اشاره نمود. انواع مرغوب تیغه های گالوانیزه ضد زنگ زدگی هستند.

تیغه گالوانیزه کرکره اتوماتیک برقی از کیفیت های متفاوتی برخوردار است و بسته به برند سازنده قیمت و کیفیت آن تغییر می کند. قیمت این نوع تیغه کرکره معمولا پایین تر از انواع دیگر تیغه کرکره برقی می باشد.


گروه فنی و مهندسی هگتاب

فروش نصب و پشتیبانی انواع کرکره برقی تبریز

مطلب قبلیتیغه آلومینیوم کرکره برقی
مطلب بعدیانواع تیغه کرکره اتوماتیک
درب اتوماتیک تبریز,دوربین مداربسته تبریز,کرکره برقی تبریز