تیغه پانچ شده کرکره برقی

3818

تیغه پانچ شده کرکره برقی

تیغه پانچ شده کرکره برقی

تیغه پانچ شده (سوراخ دار) کرکره برقی از پانچ شدن تیغه های آلومینیومی تک جداره ساخته می شود و تیغه های پانج معمولاً بصورت ترکیبی با تیغه های نرمال آلومینیوم جهت زیبایی و همچنین نفوذ نور به داخل محیط نصب از جمله پارکینگ ساختمانهای جنوبی و فروشگاه ها استفاده می شود.

لازم بذکر است با توجه به اینکه این تیغه کرکره برقی ها از نوع تک جداره می باشند و از نظر مکانیکی مقاومت پایین تری نسبت به سایر کرکره برقی ها دارند استفاده از آن بصورت یک کرکره برقی کامل توصیه نمی گردد و حداکثر تا 6 عدد تیغه پانچ توصیه میشود. بهتر است جهت جلوگیری از نفوذ صدا و گرد وغبار از درون سوراخ های کرکره برقی پانج شده این سوراخ ها با تلق شفاف ( پلی کربن ) پوشانده شوند

تیغه پانچ شده (سوراخ دار) کرکره برقی از پانچ شدن تیغه های آلومینیومی تک جداره ساخته می شود و تیغه پانچ شده معمولاً بصورت ترکیبی با تیغه های نرمال آلومینیوم جهت زیبایی و همچنین نفوذ نور به داخل محیط نصب از جمله پارکینگ ساختمانهای جنوبی و فروشگاه ها استفاده می شود.

لازم بذکر است با توجه به اینکه این تیغه کرکره برقی ها از نوع تک جداره می باشند و از نظر مکانیکی مقاومت پایین تری نسبت به سایر کرکره برقی ها دارند استفاده از آن بصورت یک کرکره برقی کامل توصیه نمی گردد و حداکثر تا 6 عدد تیغه پانچ توصیه میشود. بهتر است جهت جلوگیری از نفوذ صدا و گرد وغبار از درون سوراخ هایکرکره برقی پانج شده این سوراخ ها با تلق شفاف ( پلی کربن ) پوشانده شوند.

این نوع تیغه پانچ شده در اشکال و رنگهای مختلف تولید می شوند که با ترکیب با تیغه های نرمال ظاهر زیبایی به نمای ساختمان می دهند.


فروش و نصب کرکره برقی تبریز

مطلب قبلیتیغه طرح چوب کرکره برقی
مطلب بعدیتیغه آلومینیوم کرکره برقی
درب اتوماتیک تبریز,دوربین مداربسته تبریز,کرکره برقی تبریز