تیغه آلومینیوم کرکره برقی

4834

تیغه آلومینیوم کرکره برقی
تیغه آلومینیوم کرکره برقی

تیغه آلومینیوم کرکره برقی

این نوع تیغه کرکره برقی از بیلت استاندارد آلومینیوم با تکنیک اکستروژه تولید می شوند و در اصطلاح تیغه کرکره آلومینیوم اکسترود نامیده می شوند. تیغه آلومینیوم کرکره اتوماتیک در مرحله بعد با رنگ الکترو استاتیک ضد خش پوشانده می شوند.

بعضی کارخانجات در این مرحله اقدام به عرضه تیغه آلومینیوم تولیدی خود می نمایند ولی بعضی دیگر کاخانجات برچسب هایی به تیغه کرکره ها می چسبانند ( این بر چسب ها علاوه بر تبلیغ برند تولید کننده تیغه کرکره برقی از خش افتادن تیغه کرکره ها در هنگام حمل و نقل و نصب جلو گیری می کنند ) به این تیغه کرکره برقی های برچسب دار در اصطلاح تیغه لیبل دار می گویند .

تفاوتهای اصلی در انواع تیغه آلومینیوم کرکره برقی

1- وزن تیغه و میزان آلومینیوم استفاده شده در هر متر مربع

2- در درصد استفاده از آلومینیوم بازیافتی نسبت به بیلت استاندار و فابریک آلومینیوم

3- برند کارخانه سازنده آن می باشد

لازم به ذکر است ، وزن کرکره برقی سایز 80 از حدود 5.5 کیلو گرم در یک متر مربع الی 7 کیلوگرم در هر متر مربع می باشد

گاهی شرکت های تولید کننده تیغه آلومینیوم کرکره برقی اعلام می دارند که تیغه ارائه شده توسط آنها 9 کیلوگرم و یا بیشتر است به این تیغه های کرکره برقی تیغه ی فیلربالا می گویند قیمت آن حدوداً 40% بالاتر از تیغه های نرمال می باشد ، توصیه این شرکت به کارفرمایان گرامی این است که در صورت تهیه تیغه کرکره برقی فیلر بالا حتماً آنرا بر روی باسکول وزن نمایند تا از وزن و کیفیت آن اطمینان حاصل فرمایند.

تیغه های کرکره برقی آلومینیوم بصورت استاندارد برای کرکره برقی با عرض تقریبی 7 متر و ارتفاع تقریبی 6 متر قابل اجرا هستند ، البته برای ابعاد بزرگ تیغه کرکره برقی سایز 100 که دارای دو پل داخلی می باشد بر تیغه کرکره برقی سایز 80 که دارای یک پل داخلی است اولویت دارد.


فروش و نصب کرکره برقی تبریز

مطلب قبلیتیغه پانچ شده کرکره برقی
مطلب بعدیتیغه گالوانیزه کرکره برقی
درب اتوماتیک تبریز,دوربین مداربسته تبریز,کرکره برقی تبریز